sadraabar sadraabar .

sadraabar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان

06.11.1400

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان به این نتیجه رسید که دستیابی به وفاداری مشتری مبتنی بر ارزش مستلزم درک بسته ارزش افزوده و توانایی مشاهده پیشنهادات شرکت از دیدگاه مشتری است. آنها بر لزوم قدردانی کامل یا بهره برداری کامل از وفاداری مشتری تاکید کردند زیرا شرکت های آمریکایی به طور متوسط ​​هر پنج سال یک بار نیمی از مشتریان خود را به دلیل دست کم گرفتن اهمیت وفاداری مشتری و قصد خرید مجدد از دست می دهند (Daugherty et al., 1998).2.3. مدل مفهومی و فرضیه های تحقیق مدل مفهومی در شکل 1 ارائه شده است، که ارتباط بین مزایای رابطه ادراک شده توسط تولیدکنندگان، و نتایج رابطه از نظر رضایت و تصمیم خرید مجدد بر اساس بررسی ادبیات مربوطه در بخش‌های 2.1 و 2.2 را به تصویر می‌کشد.در شکل 1، ادراکات مشتریان از عملکرد خدمات عملیاتی و رابطه‌ای به‌عنوان سوابق رضایت و قصد خرید مجدد در نظر گرفته می‌شود. بر اساس ادبیات مربوط به مزایای رابطه، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد، منطقی است که پیش بینی شود که بین این موارد تعامل وجود دارد. این انتظار منجر به اولین مجموعه فرضیه های ما می شود. ما حدس می زنیم که مزایای درمان ویژه، مزایای ارزش افزوده و مزایای مشارکتی که توسط تولید کنندگان از خدمات LSP درک می شود، به رضایت آنها کمک می کند.فرضیه 1. مزایای درمان ویژه، اعم از پولی و غیر پولی، بر رضایت تولیدکنندگان تأثیر مثبت دارد.فرضیه 2. مزایای ارزش افزوده به طور مثبت بر رضایت تولیدکنندگان تأثیر می گذارد.فرضیه 3. مزایای مشارکتی به طور مثبت بر رضایت تولیدکنندگان تأثیر می گذارد.مطالعات تجربی در مورد مدیریت رابطه‌ای در زنجیره تامین، پشتیبانی قابل‌توجهی برای ارتباط علی بین مزایای رابطه و رضایت مشتری فراهم می‌کند (Daugherty و همکاران، 1998؛ Davis-Sramek و همکاران، 2008؛ Innis and La Londe، 1994؛ Wallenburg، 2009). علاوه بر این، در زنجیره تامین، رضایت مشتری مشخص شده است بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان


برچسب: بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۴۰ توسط:vahid ebrahimi موضوع: نظرات (0)