sadraabar sadraabar .

sadraabar

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان

07.11.1400

شاخص برازش مقایسه ای (CFI) 0.95، شاخص تناسب غیرهنجاری (NFI) 0.94 و شاخص خوبی برازش (GFI) 0.92 است. همه از حداقل هنجارهای پذیرفته شده عمومی برای تناسب رضایت بخش 0.90 فراتر می روند.ضرایب مسیر استاندارد شده در مقدار p 0.05 یا بهتر قابل توجه است (بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان). با ترکیب یافته های شاخص های برازش به دست آمده از مدل اندازه گیری و مدل ساختاری کوواریانس، می بینیم که داده های نمونه از مدل مفهومی ارائه شده در شکل 1 پشتیبانی می کنند. واریانس در ساختارهای درون زا این نتیجه، همراه با اهمیت آماری قریب به اتفاق مسیرهای ساختاری، پشتیبانی قوی برای فرضیه های مبتنی بر این مسیرهای ساختاری می دهد. مجموعه اول از سه فرضیه (فرضیه های 1-3) رابطه بین مزایای خدمات لجستیکی و رضایت تولیدکنندگان را آزمایش می کند. ما فرض کردیم (H1) که مزایای درمان ویژه، چه پولی و چه غیر پولی، تأثیر مثبتی بر تولیدکنندگان دارد.رضایت. نتیجه مطالعه ما این فرضیه را تایید می کند. جدول 5 نشان می دهد که ضریب مسیر استاندارد شده بین مزایای درمان ویژه و رضایت، g1 ¼.225 با p-valueo0.05 است. فرضیه 2، «مزایای ارزش افزوده بر رضایت تولیدکنندگان تأثیر مثبت گذاشت»، توسط g2 ¼.318 با p-valueo0.05 پشتیبانی می شود. فرضیه 3، «مزایای مشارکتی بر رضایت تولیدکنندگان تأثیر مثبت گذاشت»، g3 ¼.279 با p-valueo0.05 پشتیبانی می‌شود. نتیجه مطالعه ما نشان می‌دهد که مزایای درمان ویژه، مزایای ارزش افزوده و مزایای مشارکتی درک شده توسط سازندگان منجر به سطح بالاتری از رضایت می‌شود. تولیدکنندگان نه تنها به دنبال قیمت گذاری رقابتی هستند، بلکه به دنبال ارزش های اضافی هستند که با خدمات لجستیک مرتبط است. یک توضیح منطقی این است که تولیدکنندگان به دنبال LSP هایی هستند که با کسب و کار خود آشنا هستند و مایل به حمایت از طرح های تجاری خود در بازارهای جهانی هستند به جای اینکه صرفاً قیمت های پایین ارائه دهند.فرضیه 4 رابطه بین رضایت و وفاداری را آزمایش می کند که با استفاده از قصد خرید مجدد تولیدکنندگان محقق می شود. ما فرض کردیم (H4) که رضایت تولیدکنندگان بر تصمیم خرید مجدد تأثیر مثبت دارد. یافته های مطالعه ما این فرضیه را تایید می کند. این رابطه با ضریب استاندارد شده b1 ¼.415 (po0.01) در بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان نشان داده شده است. نتیجه نشان می دهد که رضایت مشتری، که تحت تأثیر ارتباطات مشترک بین تولیدکنندگان و LSPها و مجموعه ای از خدمات ارزش افزوده ای که به تولیدکنندگان برای دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند، قصد خرید مجدد را افزایش می دهد. ممکن است بر اساس نتایج آزمایش به این نتیجه برسیم که تأثیر همزمان و هم افزایی مزایای درمان ویژه، مزایای ارزش افزوده، و مزایای مشارکتی به طور قابل توجهی به مشارکت بلندمدت بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات کمک می‌کند.


برچسب: بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان قیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۲:۵۲ توسط:vahid ebrahimi موضوع: نظرات (0)