sadraabar sadraabar .

sadraabar

حمل اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان

16.11.1400

ارائه دهندگان حمل اثاثیه منزل در اصفهان که مدیریت کیفیت جامع (TQM)، به موقع (JIT)، شش سیگما و سایر تکنیک های معیار در سطح جهانی را تمرین می کنند، کیفیتی در سطح جهانی را در تحویل به ارمغان می آورند که منجر به رضایت مشتری می شود. تعهد استراتژیک به مشتریان: این به مراقبت و توجه شخصی که شرکت برای مشتریان خود ارائه می دهد مربوط می شود. طبق گفته لنگلی (2007)، برتری در لجستیک برای بسیاری از حمل‌کنندگان ضروری است، تا هدف استراتژیک آنها برای ثبات در تحویل محصول برآورده شود. برون سپاری لجستیک نیازهای زیرساخت لجستیکی فرستنده‌ها را برطرف می‌کند. در بیشتر موارد، آنها منابع اختصاصی را برای ارائه خدمات بهتر به ارسال کنندگان تولید می کنند. 3.2.7. شاخص های عملکرد استراتژیک براون و همکاران (2007) دریافتند که مدیران تولید بیشتر درگیر فرآیند برنامه ریزی استراتژیک در کلاس جهانی هستند تا در کارخانه های غیر کلاس جهانی، که نشان دهنده اهمیت مشارکت عملکردی در بهبود عملکرد است. عملکرد استراتژیک به عملکرد یک شرکت در ارائه خدمات به مشتریان از نظر رقابت پذیری هزینه (هیز و ویل رایت، 1984؛ راث و میلر، 1990)، خدمات و کیفیت برتر (ناراسیمهان و جایارام، 1998؛ بردی و ترا سی، 1991)، انعطاف پذیری مربوط می شود. در بهره برداری و تحویل (نیلی و همکاران، 1995؛ گولی، 1992؛ ناراسیمهان و جایارم، 1998)، کاهش ریسک و بهینه سازی زنجیره تامین (بویر و لوئیس، 2002). مشاهدات حاصل از این ادبیات، از تشکیل خوشه ارائه خدمات به نام «ارائه خدمات استراتژیک»، متشکل از 9 مورد و گروهی از شاخص‌های عملکرد، یعنی «شاخص‌های عملکرد استراتژیک» با پنج مورد حمایت می‌کند. انگیزه بررسی میزان تأثیر این ارائه خدمات بر شاخص های عملکرد استراتژیک منجر به پیشنهاد فرضیه H4 شد. H4. بین ارائه خدمات استراتژیک یک ارائه دهنده حمل اثاثیه منزل در اصفهان و شاخص های عملکرد استراتژیک یک مشتری ارتباط وجود دارد.


برچسب: حمل اثاثیه منزل در اصفهان کامیون حمل اثاثیه منزل در اصفهان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۲۵ توسط:vahid ebrahimi موضوع: نظرات (0)