بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل
بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل
5.11.1400
بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان یک نظرسنجی اخیر که 1000 شرکت جهانی را که توسط موسسه فناوری جورجیا و Cap Gemini Ernst and Young انجام شده است، گزارش می دهد که شرکت های بزرگ ایالات متحده 49٪ از کل بودجه لجستیک خود را صرف تدارکات شخص ثالث می کنند (فاستر، 2004). با افزایش مقیاس استفاده از خدمات لجستیکی شخص ثالث، بسیاری از مدیران شرکت های تولیدی علاقه مند به ایجاد یک رابطه موثر با ارائه دهندگان تدارکات خود برای اطمینان از عملکرد زنجیره تامین هستند (Chiang et al., 2011; Hsiao et al., 2010; Lai et al. .، 2004؛ رفیق و جعفر، 2007؛ والنبورگ، 2009).این تحقیق در نظر دارد تأثیر مزایای رابطه ای موجود بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات لجستیک (LSP) را بررسی کند. در مورد ما، تولیدکنندگان خریدارانی هستند که وظایف لجستیکی خود را برون سپاری می کنند یا خدمات لجستیکی را خریداری می کنند و LSP ها تامین کنندگانی هستند که خدمات لجستیکی را ارائه می دهند. ما استدلال میکنیم که مزایای رابطهای که توسط تولیدکنندگان درک میشود، شرکای زنجیره تامین را قادر میسازد تا رضایت خود را بدست آورند و نتایج موفقیتآمیزی را محقق کنند. منافع رابطهای که منشأ آن در ادبیات بازاریابی است، به عنوان مزایا و پاداشهایی تعریف میشود که مشتریان از روابط بلندمدت با شرکتهایی که خدماتی بالاتر یا فراتر از خدمات اصلی را اجرا میکنند، دریافت میکنند بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان
برچسب: بسته بندی اثاثیه منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل،